ניר אריאל: "90% מהריסות הבנייה בבני ברק הם של ספרדים"

    admin2 No Comments on ניר אריאל: "90% מהריסות הבנייה בבני ברק הם של ספרדים"

    "רק 30% מההנחות בארנונה ניתנים לציבור הספרדי" ניר אריאל המועמד לראשות העיר בני ברק בראיון לוחמני ל'מהדורה המרכזית'. "אנחנו מייצגים גם את האשכנזים" הוא אומר וקובל על אופן ההקצאות בעיר

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניר אריאלי המועמד לראשות עיריית בני ברק מטכם מפלגת 'יחד שבטי ישראל' התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    תנועת יחד שבטי ישראל: אנחנו תחת מרותו של מרן ראש הישיבה שליט"א, אבל השם שלנו שונה. אין שום קשר מלכתחילה בין יחד העם איתנו ליחד שבטי ישראל. אפי' שיננו את השם אבל עדיין לא הסכימו להגיע איתנו לשלום.

    משא ומתן מול ש"ס: עובדתית השם שונה למרות שהטענות שאנחנו עם אותו שם. בראשות מרן הרב מאזוז רצים 40 רשימות בארץ, ובכולם השם שונה.

    ההבדל בין 'הן' לש"ס: יש מפלגה שהיא כבר שלטת ושבעה, היא יכולה לחלק תופינים והקצאות והם לא דואגים לציבור. דרעי אמר שאמרו לו לסגור את התקציב והוא לא הסכים. זה ייתכן? אנחנו לא פרשנו ואנחנו לא עבדים של אף אחד. הספרדים לא יכולים להיות תחת הנהגה של דרעי.

    עוד אמר אריאל: דרעי וחבורתו דאגו להקצאות שלהם הם לא מטפלים בבעיות של התושבים, אנחנו התחייבנו לציבור שבאמצעות טלמסר אנחנו נדאג להם. פתחנו את האוזניים תגידו את דעתכם ונעזור לכם. אני לא מייצג רק ספרדים אנחנו מייצגים את כולם יחד שבטי ישראל.

    אריאל חשף נתון שלדעתו קיים בעיר: 90% אחוז מהריסות בבניה הם של הציבור הספרדי בבני ברק. רק 30% מההנחות בארנונה הם של ספרדים.

    דרעי הטיל עלינו ווטו שלא נכנס לקואליצה. על עראפת הוא לא הטיל ווטו, ועלינו הוא מטיל ווטו? יש כאן אוכלוסייה שלמה של ספרדים שרוצים ייצוג בעירייה למה הוא מונע זאת מהם. כך סיים את הראיון המועמד לראשות העיר.



    0 תגובות